چکیده ای از میم

فقط برای خودم

چکیده ای از میم

فقط برای خودم

راه را لطفا ... نه ستایش و نیایش ها را!

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۰۱ ب.ظ
خداوندا! من خودم هم خسته ام از این همه تصور و خیال ... خیالی که در عمل آنقدر لنگ میزند ... عملکردم صفر است اما فکر کردنم 20!
خدای من! تا وقتی که اینچنین است ، این خیالات چه سود؟ این ها حس های خوبی هستند، ولی چه سود؟ چه سودی دارد وقتی نمیتوانم ... وقتی اراده ام هم ضعیف است ...
در خواهر امام رشت؛ ستایش و نیایش را جلویم قرار میدهی که چه کنم! وقتی روابطم صفر است! وقتی حرف زدنم را هم بلد نیستم
لطفا راه را نشانم بده! اصلا مرا وارد راه کن ... خودت یارم باش ... تشکر...
+ حالا خداوندا! منظورم هم کاملا این نبود که کلا آنها را از بین ببری ... اتفاقا خیلی  دوست دارم از این موقعیت ها را زیادتر کنی ... آنقدر زیاد که بالاخره در یکی از آنها موفق شوم ؛ یعنی خودت طوری کمکم کنی که بتوانم ... 
  • ...